• دوشنبه ١٨ دی ١٤٠٢-١٣:١٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٤٨
چمران در جمع ورزشکاران پارا آسیایی هانگژو 2022؛

شورای شهر تهران با تمام توان در کنار ورزشکاران است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آیین تجلیل از مدال آوران بازی‌های پارا آسیایی هانگژو 2022 با بیان اینکه شورای اسلامی شهر تهران شورای ورزشکاران هم است اظهار داشت: اولین نائب قهرمانی ورزشکاران بازی‌های آسیایی افتخار بزرگی برای کشور و مردم ایران بود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، آیین تجلیل از مدال آوران بازی‌های پارا آسیایی هانگژو 2022 با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیر هادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری، مهدی آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا، علیرضا زاکانی شهردار تهران، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو،توکلی زاده معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران، حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و دیگر مسؤلین ورزش کشور در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

مهدی چمران رئیس شورا با تسلیت شهادت زائران سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در چهارمین سالگرد این بزرگ مرد در دفاع از کشور و  تکریم شهدای غزه در جمع ورزشکاران پارا آسیایی اظهار داشت: مدیریت شهری با تمام توان کنار ورزشکاران خواهد بود و شورای شهر خود را شورای ورزش هم می‌داند و تلاش می کنیم در راستای تحقق مطالبات ورزشکاران همسو باشیم.

چمران تصریح کرد: مدیریت شهری زیرساخت های خوبی در شهر تهران در اختیار دارد و با هماهنگی  می توان از این ظرفیت ها برای توسعه ورزش قهرمانی  استفاده کرد، هرچند ماموریت اصلی شهرداری توسعه ورزش همگانی است.
وی در ادامه گفت: اولین نائب قهرمانی ورزشکاران پارا آسیایی در هانگژوی چین یک افتخار بزرگی برای کشور بود و این افتخار باید ادامه دار باشد چرا که شما ورزشکاران دل مردم را شاد و پرچم عزیز کشور را به اهتزاز در می آوردید.
رئیس شورا در پایان تصریح کرد: ورزشکاران با مدال آوری خود باعث شادی و نشاط بین مردم و شهروندان خواهد شد و با اثرگذاری در موضوع فرهنگ سازی ورزش، ترغيب کننده خواهد بود تا همه به ورزش روی بیاورند و به واسطه ورزش سلامت جامعه هم در جایگاه خوبی قرار داشته باشد.

چمران افزود: ورزشکاران ایرانی در میادین مختلف علاوه بر رسالت ورزشی و قهرمانی باید از لحاظ اخلاقی هم الگو باشند و ما خرسندیم که چنین ورزشکاران متعهد و موفقی را در کشورمان داریم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: